NÁPLŇ PRÁCE:
● vytváření mediální strategie propagace jednotlivých aktivit,
● propagace jednotlivých výstavních projektů i instituce jako celku,
● psaní tiskových zpráv a PR článků, anotací do médií,
● komunikace s novináři, aktivní udržování stávajících vztahů, navazování nových,
● administrativní činnost oddělení vztahů s veřejností,
● pomoc s organizací doprovodných akcí a programů.
POŽADUJEME:
● vynikající znalost českého jazyka s citem pro stylistiku – výborný psaný projev,
● znalost anglického jazyka,
● přehled v dějinách umění i povědomí o současné umělecké tvorbě,
● důslednost, odpovědnost, systematičnost a smysl pro detail,
● dobrou znalost Wordu a Excelu,
● samostatnost, organizační a komunikační schopnosti i schopnost pracovat v týmu,
● orientace v mediálním prostředí,
● praxe v oblasti marketingu a PR,
● předchozí zkušenosti v kulturním oboru a řidičský průkaz výhodou.
NABÍZÍME:
● plný nebo zkrácený pracovní úvazek se zkušební dobou tři měsíce,
● pracovní smlouva na jeden rok s předpokládaným prodloužením,
● odpovídající finanční ohodnocení podle platových tabulek pracovníků státní a veřejné správy č. 1 – platová třída 11 a po zkušební době osobní ohodnocení (30 – 37 tis.),
● 5 týdnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna,
● stravenkový paušál,
● služební telefon a možnost částečně pracovat z domova,
● podporujeme kariérní růst, podporujeme realizování vlastních nápadů,
● příjemné pracovní prostředí v centru Hradce Králové v týmu mladých lidí,
● různorodá náplň práce v kreativním prostředí,
● místo výkonu Galerie moderního umění v Hradci Králové, Velké náměstí 139, Hradec Králové.
PŘIHLÁŠKA MUSÍ OBSAHOVAT:
● strukturovaný životopis,
● motivační dopis s maximálním rozsahem 1 NS (1 800 znaků včetně mezer),
● tiskovou zprávu k uvedení tří budoucích výstav – https://www.galeriehk.cz/budouci-vystavy/,
● vypracovanou koncepci strategie propagace třech výstav. Konkrétně návrh harmonogramu a důležitých bodů propagace výstav – https://www.galeriehk.cz/budouci-vystavy/. Vernisáž se koná 20/02/2025.
ORGANIZACE A TERMÍN VŘ:
● přihlášku zašlete v elektronické podobě na e-mailovou adresu: ekonom@galeriehk.cz, do předmětu uveďte: Výběrové řízení – PR,
● o případném postupu do druhého kola výběrového řízení Vás budeme informovat do týdne od obdržení životopisu a návrhu PR kampaně,
● GMU má právo bez udání důvodu nevybrat žádného kandidáta/kandidátku.