Výstava představila průřez tvorbou královéhradeckého autora Radoslava Pavlíčka, jenž patří k čelním představitelům českého postminimalistického a postkonceptuálního hnutí. Jeho díla jsou zastoupena ve sbírkách Národní galerie, Moravské galerie v Brně, Galerie moderního umění v Hradci Králové a řadě soukromých sbírek.
Radoslav Pavlíček tematizuje ve svých prořezávaných „kresbách“ proces vidění, poznávání a ovlivňování světa. Série prořezávaných archů papíru odhalují jak nedostatečnost nazírání toho, co se za běžně používanými slovy skrývá, tak i jejich proměnlivé vnímání. Jejich smysl a význam je při opakovaném čtení pokaždé trochu jiný, avšak skutečná prázdnota, jakožto výchozí bod prozření a pochopení, zůstává za vyslovenými či napsanými pojmy stále přítomná. Přesto jsou slova a znaky jedinými dostupnými škvírami či drobnými kukátky do světa celistvosti, plnosti i prázdnoty.